pondělí 29. února 2016

... konečně


Koncem minulého týdne jsem měla co oslavovat, banka konečně schválila moji žádost o hypotéku. Bylo to zdlouhavé, napínavé, nekonečné, ale HURÁ!!! SCHVÁLENO!!! J

První můj pocit byla samozřejmě radost, ale po chvíli přišla nervozita a chaos pocitů z toho, co mě teď vlastně všechno čeká.
Nejdříve jsem volala architektovi, abychom se domluvili, kdy to celé spustíme. On mě sice stále přesvědčuje, že do dvou měsíců je hotovo, ale znáte to, vždycky se může něco zamotat, zdržet a tak dále… a já bych potřebovala už v květnu bydlet.
Pak už jsem nějak vypustila, kdo všechno čeká na tu informaci, že je konečně schváleno… Do hlavy se mi nahrnulo tolik myšlenek, co všechno teď musím začít zařizovat, že jsem zapomněla zavolat mamince… taky jsem dostala druhý den trošičku vynadáno J

A co dál…
Zatím to vypadá, že rekonstrukci spustíme v pondělí 7.3.
Tento týden mě čeká podpis smluv.
A už musím definitivně vybírat kuchyni, obklady, dlažby, dveře…………..



No mám se na co těšit J

Žádné komentáře:

Okomentovat