čtvrtek 11. února 2016

… vařím, vaříš, vaříme



 ... ale musí být kde!


Co se týče kuchyně, jsem náročná, potřebuju kolem sebe při vaření prostor a hodně odkládacího místa. Vařím hrozně ráda a často, ale musím mít možnost to v kuchyni trošku roztočit, jakmile mám pocit stísněnosti a omezenosti, tak mě to vaření prostě nebaví... Kamarádi mají rádi moje sushi párty (alespoň to tvrdí…), teď už dlouho žádná nebyla, protože v mém aktuálním pronájmu mám takovou malou špeluňku, která je pro tyto účely prostě nedostačující… celkově je ten byt malý na pořádání akcí... a to já dělám MOC ráda :) 


Kdybych měla tu možnost, pořídila bych si luxusní, do posledního detailu vychytanou kuchyň. Ale držme se nohama při zemi, jako normální smrtelník mám na veškeré vybavení a rekonstrukci celkem omezený rozpočet a proto mé oko zamířilo do IKEA, na jejich online plánovač.

Ještě nevím 100%, zda skončím u IKEA kuchyně, ale online plánovač je dobrý minimálně pro představu a orientační cenu do rozpočtu. Určitě mně neláká jejich nabídka spotřebičů, takže ty pořídím jinde. (Pravděpodobně za pomoci hodnocení dTestu atd...)

Jinak si myslím, že poměr cena/kvalita je u jejich kuchyní více než dobrý.
Kuchyně, kterou jsem si v plánovači navrhla, by mě vycházela orientačně na 70.000,- (výsledná cena bude nejspíš jiná, když si člověk ještě přidá nějaké vychytávky). Po odečtení pracovní desky, jsem někde na 65.000,- což je, myslím si, opravdu slušné - v porovnání s mým výmyslem dole na výkresu :)

Pracovní desku odečítám z toho důvodu, že bych si moc přála mít v kuchyni corian. (Jestli CORIAN neznáte, doporučuji “googlit“ a nastudovat…)
Jenže tím se opět dostáváme k nadstandardnímu vybavení, na které, vzhledem k jeho ceně, budu nejspíš muset zapomenout. Ale uvidíme, třeba se pro něj v rozpočtu nakonec najde pár Masaryků... 
Pokud ne, líbil by se mi kámen… no jo, já netroškařím… tak snad se poštěstí a bude alespoň masiv...
POZOR v IKEE už MASIV nepořídíte!









Žádné komentáře:

Okomentovat