pondělí 27. června 2016

o šest týdnů později...


Už je to nějaký ten pátek od mého posledního příspěvku…

Odmlčela jsem se ze dvou důvodů, jedním je delší dovolená a druhým neustálé komplikace doprovázející celou rekonstrukci. Tyto dva důvody jdou ruku v ruce, už jsem toho měla plné zuby a chtěla na chvíli vypnout a nemuset řešit vůbec nic co se bytu týče. Ani blog…

Otázka, kterou poslední 2 měsíce slyším celkem často a nejspíš zajímá i ty, kteří se mne nemůžou zeptat osobně… 
„Už bydlíš?“ Tak vážení, „NE, NEBYDLÍM! :D

Už mi to přijde úsměvné, ale musím přiznat, že minulý týden jsem se moc nesmála a hned několikrát mně přepadl nezastavitelný záchvat pláče…

Nevím, jestli má cenu sem vypisovat všechny ty komplikace, které se stále objevují. Proto se pokusím jen ve stručnosti:

A) Co se týče oprav v bytě po příšerné práci řemeslníků… co šlo, se v rámci možností opravilo. Křivá podlaha je a zůstane, s tím už se nic dělat nedá. Křivé zdi jakbysmet. Nad nějakými nedostatky musím přimhouřit oči a budu doufat, že mi nezůstanou vrásky. Stačí šediny, kterých z toho všeho mám víc než dost.

B) Dohady s člověkem, co měl celou rekonstrukci na starosti. Zaplaceno bohužel dostal už předem (vím, veliká chyba). Dostal částku, na které jsme byli od začátku domluveni + navíc mou rezervu, protože plynaři a elektrikáři byli o něco dražší, než počítal (také velká chyba, vím to… pozdě bycha honiti). Ovšem tento člověk má prý v úmyslu se semnou soudit, pokud mu nedám další peníze, jelikož ho, údajně, celá rekonstrukce stála ještě o dalších 200.000,- více. Původně jsem neměla v plánu sem psát částky, ale bez nich to pro úplnou představu asi nepůjde.
  • Domluvená cena rekonstrukce 650.000,-
  • Zaplaceno 700.000,-
  • Údajný nedoplatek za materiál a práce provedené firmou Able Group s.r.o. 200.000,-
  • Další mnou zaplacené náklady (jelikož po skončení firmy jsem neměla ani dveře, umyvadla, baterie, zprovozněný plynový kotel, dělalo se pár oprav atd... prý už na to nezbyly peníze) cca 100.000 - 150.000,- a to bohužel není finální částka
  • Náklady spojené se zpožděním rekonstrukce, nemožností pronájmu 1kk atd. zhruba od 30.000 do 60.000,-

Jestli se budeme soudit, netuším... ale hlavně nevím, kde se v onom člověku bere ta DRZOST!




Teď z té lepší stránky. Něco se v bytě přeci jen trochu pohnulo a já doufám, že do dvou týdnů už skutečně bydlet budu. Mám složenou krásnou postel a je vážně krásná! 
 


V dolní koupelně už chybí jen připevnit dveře do sprcháče... 
  
 Ano, ta mozaika je vážně křivá jak prase, jenže s tím už také nic nenadělám...


Kuchyňě už čeká na zaměření pracovní desky, parapetu, pár dodělávek, jako dokoupení správných dveří na lednici... 
Ve středu přivezou sedačku a už to tam bude krásné :) 
Jídelní set mi zatím musí stačit zahradní, co jsem měla na smíchově :D
 


V horní koupelně je ještě dost práce... z fotky asi není moc patrná změna, která nastala. Ale když porovnáte 1. a 2. fotku, všimnete si, že zmizela původní konstrukce. Nejen že se mi nelíbilo, jak je udělaná, byla dost nesymetrická, ale také se opět pánové z Ukrajiny předvedli. Prostor pro vestavné skříňky měl být 101 cm.. kolik ve skutečnosti měl? 99 cm!!!!! Tak jsem je to nechala zbourat a vymyslela jinou, podle mně lepší variantu.




Tak mi držte palce, ať za 2 týdny opravdu konečně bydlím :)

Krásný den všem
Ev*



Žádné komentáře:

Okomentovat