pondělí 21. března 2016

byt plný překvapení...


... co je nového...


I když se na bytě odvedlo opravdu hodně práce, zatím to bohužel není moc viditelné. Stále jsem přesvědčována o tom, že od května můžu bydlet, ale řekněte sami, když se podíváte na fotky dole, jestli tomu věříte…


V pátek už stály zdi, jsou připravené rozvody vody a v tomhle týdnu začnou pracovat elektrikář s plynařem. Já se snažím vybrat podlahy, obklady a to je podle mě ta nejtěžší část celé rekonstrukce. Proč je toho všeho všude tolik?!?
Ale hypotéka ještě není načerpaná, tak můžu vybírat, ale ne kupovat..



A teď ta slíbená překvapení… jsou hend dvě...

1) při bourání staré koupelny a toalety byla objevena další místnost… takový sklípek. 
Přímo pod záchodovou mísou se dělníci probourali do prostor velikosti cca 2x1,5 metru. 
Tento prostor je pro mne bohužel nevyužitelný, tak jsme se alespoň zbavili suti...

2) byt byl, společně s celým domem, stavěn po válce v 50. letech. Tehdy se nějakým záhadným nedopatřením povedlo soudruhům pomotat vodoměry… 
ano ano, celých 60-66 let, nevím přesně, jsou prohozené vodoměry bytu po dědovi a bytu sousedů o patro výš. Otázka je, kdo na tom tratil a kdo vydělal, vzhledem k tomu, že tento byt, v jeho nejlepší éře, obydlovalo až 8 lidí… Ale zabývat se tím zpětně asi nikdo nebude. 
Hlavní je, že teď už to víme J


Jsem zvědavá, co přijde příště... 



A tady zase něco z fotodokumentace 


















1kk:










Žádné komentáře:

Okomentovat