pondělí 7. března 2016

den D ...

Den D …

Zdá se to býti nemožné, ale skutečně, dnes se spustila rekonstrukce J Jupí!
Nemůžu informovat o aktuálním stavu a počátku prací, protože jsem nebyla přítomna spuštění, nejsem a nebudu přítomna celý den, protože toho mám tolik, že se to všechno prostě stihnout nedá.
Ale přesně z toho důvodu je obrovskou výhodou mít k ruce někoho, jako mám já, protože se o všechno postará, ví co je potřeba a zároveň vím, že se na něj můžu spolehnout.

Ano, já vím, narazit na někoho takového je opravdu veliké štěstí, většinou, když někdo dělá rekonstrukci a najme si na práci firmu, musí všechno hlídat jako oko v hlavě. Proto jsem velice vděčná a doufám, že vše bude probíhat bez vážnějších komplikací.

Musím přiznat, že dnes hned z rána jedna malá komplikace nastala… a to, že jsme netušili, kde jsou elektrické jističe, vlastně jsme je ani nenašli… zvláštní, že? Ale opět, mám to štěstí, že si to Jirka (ten človíček, na kterého tu už nějakou dobu pěji ódy) se vším poradil a nemusím to řešit. J

Co se týče vyřizování hypotéky.
Hypoteční smlouvy už jsou podepsané, teď se ještě musí dořešit a podepsat finální smlouva kupní a převody na katastru + vyřízení na katastru. Ale celá záležitost už by se neměla na ničem zaseknout a proto doufám, že za pár dní už budou vidět i nějaké výsledky prací, které zase zdokumentuji a nasídlím.

Přeji krásný den
Ev

Žádné komentáře:

Okomentovat