pondělí 14. března 2016

...SIMS


... Taky jste kdysi hrávali hru Sims? A nejvíc vás bavilo stavět ty úžasné a ohromné baráky, téměř haciendy, samozřejmě s tajným heslem, kdy jste si nahrabali neuvěřitelné peníze a pak jste měli neomezené možnosti? Já tu hru milovala... a teď si připadám trochu podobně, jen s tím rozdílem, že žádné tajné heslo pro načtení milionů na můj účet neznám :D

V sobotu jsem se byla podívat na stavbě a musím říct, že to je vážně brutál...
Udělala jsem vám pár fotek, tak se v závěru příspěvku budete moci podívat, jak to zatím vypadá a probíhá.

Bohužel jsem zjistila, že můj sen o veliké kuchyni do U si asi musím nechat dále jen zdát a spokojit se jen s kuchyni do písmene L. Ona by se tam ta má vysněná kuchyně sice vešla, ale bylo by to všechno hrozně nahňácané a to mi Jirka rozmlouvá... Tak si to ještě musím nechat projít hlavou…
Zároveň se začalo pracovat na příčkách, které už kluci včera vyzdívali… Příští týden bude, doufám, byt s nějakou jasnější koncepcí a snad to tam nebude takové staveniště, jako je teď…

A tady máte pár obrázků:



Po příchodu do bytu



Budoucí 1kk



Technická místnost - pohled z chodby, kde bude zazděná



V levém rohu koupela s průchodem do technické místnosti, před koupelnou toaleta a v přední částí fotky 1. ložnice



Pohled od schodů na obývací číst a 2. ložnici s vlastní koupelnou




Jak jsem říkala... je to BRUTÁL ...


Žádné komentáře:

Okomentovat