pátek 12. února 2016

… dostatek soukromí


V posledním příspěvku mého prvního bloggerského týdne se s Vámi podělím o další místnost, ve které mám, dá se říct, jasno...

...moje malá osobní koupelnička, hned u ložnice…
Koupelnička proto, že místnost má 3,47 m², přesněji kolem 1m na šířku a 3,3 metru na délku…

Co se týče rozdělení této části bytu, tak mám dvě možnosti:
1.      zachovat aktuální stav a mít tak malou ložnici s vlastní koupelnou
2.     zbourat zeď a mít o něco větší ložnici, ale koupelnu v bytě jen jednu a od ložnice celkem vzdálenou

Myslím, že většinu času v bytě budu stejně trávit vařením v kuchyni, nebo relaxací na gauči u krbu, proto se přikláním 1. variantě. Do koupelny se vejde opravdu jen malý sprchový kout, WC a menší umyvadlo. Ovšem, není to luxus, mít u ložnice svou vlastní koupelnu? Děti zatím nemám, ale už teď vím, že tohoto rozhodnutí v budoucnu nebudu litovat. 


Sprchový kout chci určitě s odtokovým žlábkem a pěkným mozaikovým obkladem, který mám už vyhlídnutý. Na podlahu dlažbu v dekoru dřeva, nejspíš ořech a klasická bílá sanita... 



Inspirace vznikla díky fotografii této koupelny, ovšem ta moje bude ještě tak o půl metru užší… skříňka s umyvadlem bude muset být mezi sprcháčem a toaletou... jinak se mi tento koncept a barvy opravdu moc líbí.



- mozaikový obklad do sprchy ; dlažba v dekoru dřeva ; designové světlo co krásně ladí...


...líbí? :)


Přeji Vám všem krásný a klidný víkend.
Ev*

Žádné komentáře:

Okomentovat