středa 10. února 2016

… šedobílá


… čistota a jednoduchost

To jsou dvě slova, která mně napadnou, když si představím kombinaci šedé a bíle.
Pár týdnů brouzdám po internetu a prohlížím si různé interiéry pro inspiraci, vyhledávám doplňky, které se mi líbí a jelikož mám dobrou představivost, stačí zavřít oči a hned vidím, jak se mi to v tom bytečku postupně vykresluje.



Nedávno jsem narazila na fotografii krásné předsíně, nebo snad chodby (vysvětlí mi někdo přesnou definici? je v tom rozdíl?), řekněte sami jestli se Vám líbí, mně moc…



…má chodba, bude do písmene L, ale když jsem narazila na tuhle fotku, tak jsem se zamilovala :) Myslím, že kombinaci barev zvolím stejně, nebo hodně podobně. Jen tu sesličku už mám vyhlídnutou jinou… 

Takový originální kousek, který ten prostor maličko rozsvítí a zútulní, co myslíte?










2 komentáře: