pátek 19. února 2016

...čekání na Godota


...omlouvám se za týdenní odmlku, která je způsobena nekonečným a zdlouhavým čekáním na schválení hypotéky… Bez ní se bohužel nedá pokračovat.
Ovšem doufám, že mé čekání bude, oproti čekání v knize od Samuela Becketta, s jistým úspěšným výsledkem.

"Pan Godot dnes nepřijde, ale zítra se určitě dostaví"

Já se, doufám, dočkám začátkem příštího týdne…


Dnes se s vámi můžu podělit snad jen o úspěšné hledání sedačky, které mi taky dalo celkem zabrat.
Nedávno jsem byla na návštěvě u kamarádů D&L, nebudu raději jmenovat, ale jsou to moc fajn lidi a ještě fajnovější a krásný pár :) 
Vyhlídla jsem si u nich suprovou sedačku, ale když mi řekli cenu, trochu jsem se orosila…

I u sedačky mám asi celkem vysoké nároky, ale vzhledem k tomu, že mám doma zvířectvo, už nechci jinou sedačku než koženou. Zároveň chci rozkládací, v ideálním případě s úložným prostorem, nehodlám za ni však dát více jak 80 tisíc!

Ano, tak tohle je velký oříšek…

Všechny sedačky, které odpovídají mé představě a zároveň nejsou tak škaredé, že by je doma člověk nechtěl ani za polovinu jejich ceny se pohybují přes 100.000,-

Naštěstí jsem narazila na jedno bytové studio, kam jsem zaslala poptávku na sedačky, které jsem si u nich na internetu vyhlídla s jasnou představou potahového materiálu a dispozice.

A BINGO jedna tam přesně zapadla a zároveň je i celkem pěkná… co myslíte?

Jen barevně bych ji ladila do tmavě hnědé…


  
 ...dokonce by měla být pod 60.000,-



3 komentáře: