čtvrtek 7. dubna 2016

práce, která není vidět...


... Delší odmlka je způsobena tím, že kdykoli přijdu do bytu, mám pocit, že se od minule nic nezměnilo...

Ono se změnilo, je hotová elektřina, téměř finišují topenáři, plynaři a ve většině místností jsou hotové stropy. Jenže tohle všechno jsou práce, které laické oko nevidí a já, kdykoli přijdu do bytu, mám hrůzu z toho, že za 3 týdny se nebudu mít kam stěhovat.

Udělala jsem i pár fotek, protože se mně stále někdo ptá zda mám nové fotky, ale oproti minule se opravdu stav téměř nezměnil, tak je zbytečné je sem dávat.

Dnes odjíždím na prodloužený víkend mimo prahu a jsem zvědavá, co se změní do příštího týdne.
Měla by být hotová koupelna v 1kk a vše připraveno na pokládaní podlah v celém bytě…  uvidíme.

Krásný slunečný víkend Vám přeji

Ev*


Žádné komentáře:

Okomentovat